טיפול קרטין ושיקום שיער פגום

טיפול קרטין – שיקום שיער פגום

שיקום שיער הינו תהליך טיפולי עבור מי שהגיע/ה למספרה עם שיער פגום, יבש, שרוף או עם קשרים (רסטות) שכבר לא ניתנים לפתיחה בבית. תהליך השיקום כולל תספורת להורדת כל השיער הפגום. לעיתים קרובות לשם שיקום השערות יש צורך בחפיפת השיער עם שמפו ומסכה מכילי קרטין. כמו כן אחרי החפיפה מושם על השיער מוס קרטין טהור לחיזוק התהליך.

השיער בנוי מהפרשת הגוף של שרשרות קרטין. במידה וחסר בגוף אבני בסיס וחומרים לשם בנית השרשרות, השיער הצומח פגום יותר. הווה אומר מכיל פחות מדי קרטין. כתוצאה מכך השיער הנראה לעין ומורגש ביד הוא יבש ומתחשמל בקלות עם האוויר. ככל שחסר יותר קרטין למבנה השערה כך יהיה השיער יותר יבש, חסר ברק וקשה לסרוק והחזקה.

בריא ומשקם

שיקום שיער עם טיפול קרטין מצריך לרוב חזרה על הטיפול. טיפולי הקרטין מצילים את השיער הפגום, ומעניקים לו חיים חדשים. במרבית המקרים יש צורך להמשיך להשתמש בבית במסכה משקמת שיער, המכילה כמות גדולה של קרטין, כדי לתמוך בתהליך שהחל במספרה.

ניתן לרכוש במקום את המוצרים התומכים בתהליך השיקום. התוצאה מידית וההרגשה כמו לידה מחדש, האהבות בשיער והתחזקות פנימית של אהבה עצמית. החומרים מבוססים על מרכיבים אורגנים, וניתנת אחריות מלאה על התוצאה והמוצרים.

שיקום נפשי

לעיתים מגיעים לקוחות שעברו "התעללות" בשיערם במספרה זו או אחרת. לכן יש צורך בתהליך של שיקום נפשי והתיידדות של הלקוח/ה עם השיער מחדש. בדרך של הקשבה, תמיכה וביצוע הטיפול לשביעות רצון הלקוח/ה, הוא עובר שלא תמיד בהבנתו וידיעתו תהליך של שיקום טראומת מספרות. בתהליך זה מתיידד/ת הלקוח/ה עם שיער שלו/ה, ובעצם עם גופו ונפשו הפגועים.

תהליך זה משרה רוגע ובטחון בלקוחות. בדרך זו מאפשר להם להרים את הראש ולהיות גאים בשערם ובמראם החיצוני, המשפיע על היופי הפנימי הקורן מכל אחד. תהליך שכזה מצריך אמון בי, אך גם אומץ לב של הלקוחות, ורצון לתקן את הלב שנשבר. מכאן מתחילה דרך חדשה ומערכת יחסים אחרת של הלקוחות עם שערם.

לסיכום:

100% טבעי – רק חומרים טבעיים

10 יום אחריות – אחריות מלאה לתספורת

100% בריאות – שומר על שיער בריא לאורך זמן משקם שיער פגוע

טיפול קרטין משקם במספרת הלוחשת לשיער נותן:

  • אבחון של בריאות השיער ומצבו
  • מחזיר את הברק לשיער
  • אחריות 10 ימים
  • תור פרטי ללא אנשים נוספים
  • משתמשת רק במוצרים 100% טבעי

צרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

הרשמו למועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!