השירותים במספרה של הלוחשת לשיער

תספורות, תסרוקות, צבע וטיפולים נוספים...

מספרת "הלוחשת לשיער", מספקת לכם מגוון שירותי טיפולים, טיפוח ועיצוב השיער, טיפול בשיער יבש וחסר חיים, היפטרות מכינים וחפיפות פינוק… 

למה תספורת טבעית?

• אבחון של בריאות השיער ומצבו
• תספורת בריאה טבעית וקלה לתיחזוק
• אחריות 10 ימים
• תור פרטי ללא אנשים נוספים
• משתמשת רק במוצרים 100% טבעי

למה תסרוקת טבעית?

• סגנון כפרי ייחודי של הלוחשת
• התוצאה תמיד לשביעות רצונך
• שירות אישי אדיב, נעים וסובלני שמרגיע אותך לפני האירוע
• תור פרטי ללא אנשים נוספים
• משתמשת רק במוצר 100% טבעי

למה טיפול קרטין?

טיפולי קרטין מתבצעים במספרת הלוחשת לשיער במסגרת שיקום שיער או בהחזקה השותפת של השיער כאשר מגיעים למספרה. הטיפול כולל חפיפה עם שמפו ומסכה מכיליי קרטין ומשקמי שיער. בנוסף לאחרי הטיפול בכיור, מוסיפה הלוחשת לשיער עוד קרטין טהור לשערה ומחדירה אותו פנימה על ידי שימוש בחום הפן על פי מבנה השערות.

למה חפיפת פינוק?

למה חפיפת פינוק אצל הלוחשת היא מעולם אחר?
חפיפת פינוק הנה שירות ייחודי שפותח על ידי הלוחשת לשיער. בחפיפה מתאפשר ללקוח לשחרר ולהרפות מכל שאינו נחוץ לו יותר בחייו. החפיפה מזכירה במידת מה חפיפה בארצות המזרח, אך אצל הלוחשת היא מקבלת מיימד רוחני המעניק לחפיפה תחושה של ריחוף קוסמי.

למה טיפול כינים אצל הלוחשת?

במספרת הלוחשת לשיער תוכלו למצוא את שירות טיפול הכינים. השירות ניתן מכוון שישנה מצוקה של הורים בטיפול נושא זה. בדרך ייחודית של קרבה והתיידדות עם הילדים והנוער, ניתנת לתמר ההזדמנות לנקות את הראש כליל ממפגע זה, ובכך לעזור לבריאותם האישית והנפשית של ההורים והילדים כאחד. השימוש כולו נעשה בחומרים טבעיים בלבד, בצורה מסורה ואכפתית המותירה את השיער נקי לחלוטין מהמטרד. כמו כן ניתנות הוראות להמשך טיפול מונע בבית. תמצאו במספרה גם את הספר - הכינה נחמה מאת הסופר מאיר שלו,וזאת בשל אהבתה של הלוחשת לספרי ילדים מיוחדים במינם.

למה סידור פנים, גבות ושפם?

ניתן להזמין ולקבל אצל הלוחשת שיער שירותי טיפול בשיער הפנים - גבות, שפם, זקן, שערות באוזנים ובאף. תמר הלוחשת לשיער יודעת לטפל לך בבעיה זו בפנים, בדרך עדינה, נעימה, מרגיעה ולא מכאיבה. כל זאת תוך כדי השמעת מוסיקה שלווה ושיחה מרגיעה ותומכת. אצל תמר תוכלו להיפטר או להקטין עד למאוד את השיעור בפנים, וכל זאת בשל עבודת השירות המאוד ייחודית שפתחה תמר עבור לקוחותיה.

למה צביעת שיער בצבע אורגני?

מספרת הלוחשת לשיער משתמשת בצבע אורגני עבור לקוחותיה. הצבע האורגני מורכב כולו מחומרים טבעיים ואורגנים כמו שבבי ושמן קוקוס, חינה, קליפות אגוז ועוד. הצבע נקלט היטב בשיער ומכסה גם צבע לבן. הוא משאיר את השערה רכה, נעימה, מבריקה ומבריקה. הוא מזין את שורש השערה ומחזק אותה, ומאפשר לשיער להמשיך לצמוח ולהתארך. הוא אינו מכיל אמוניה. צבע אורגני תורם גם לשיקום השיער ובריאותו. ניתן להגיע באמצעות שימוש בצבע טבעי לכל הגוונים בקטלוג לבקשת הלקוח. הצבע האורגני מבטיח ללקוחות תוצאה מושלמת הן בקליטתו בשיער והן בשמירתו עליו. בריאות הלקוחות נשמרת בקפידה והשיער נשאר כבתולי. כל אריזות המיכלים הריקים מועברים למחזור. ניתנת אחריות מלאה על התוצאה הסופית למשך 10 ימים מיום הצביעה. סביבת העבודה והשירות במספרה נקיים מפליטה של חומרים רעילים כגון אמוניה פורמלין. אין כל סכנה לנזק לשיער ולמערכת הנשימה של הלקוחות.

מעוניינים בטיפול מותאם? רוצים עוד פרטים?

השאירו פרטים ואצור קשר בהקדם!

פרטי התקשרות
רחוב ההרים 31, חלוץ.
Tamar@mistamar.co.il
054-251-6204

שעות פתיחה
בתיאום מראש!