חשיבות המיחזור במספרה

מי ייתן וכולנו נמחזר כמו במספרת הלוחשת לשיער

את הולכת מי זה זמן לטיפול פסיכולוגי, את משקיעה בעצמך ויודעת שיש לך דרך שאת צריכה לעשות, אבל השיער ממשיך לנשור ואת מתחילה לראות את ההתקרחויות במפרצים ובקודקוד הראש. תמיד אמא אמרה לך לטפל ככה וככה בשיער. אמא תמיד אמרה מה לעשות ואיך. את מרגישה שאת ממחזרת את עצמך עד כאב, השיחות לא עוזרות, וכמות הרעל הפנימית שאת מייצרת בתוכך הולכת ומצטברת.

את כבר ניסית את כל העצות של אמא, של סבתא, וגם של חמותך. שאלת את השכנה שאת סומכת עליה ויש לך קשר מצוין איתה. אבל כלום לא עזר. התסכול מהשיער והנשירה שממשיכה וממשיכה בלי הפסקה כבר כמה חודשים, נותנים על מצב רוחך את אותותיהם. רגשי תסכול מסתננים לחייך, שהם בסך הכל זורמים בסבבה ולשביעות רצונך.

מה קורה פה? למה עם השיער לא סבבה לך? למה את מסתכלת במראה לא אוהבת את מה שמשתקף מולך?

במידה ואת מבינה על מה אני כותבת, את יותר ממוזמנת לבחור לטפל בשיער שלך. יש לי דרכים לעזור לך, ולסדר את הפינה הזו של חייך. אני יודעת שזו החלטה לא קלה, ויחד עם זאת אני גם יודעת שכמו שעזרתי למאות נשים אחרות, אני יכולה לעזור גם לך. אני רוצה לעזור לך להפסיק למחזר את המחשבות הלא מועילות ומזיקות שלך לעצמך. בואי ניצור לך פינה נקיה שקטה ונעימה בינך לבין שערך – מה דעתך? דבר אל ליבך? נפתחה דלת לתקווה? מרגיש לך שדרך אחרת איתי הלוחשת אולי אפשרית, להפסקת המחזור הלא תורם בראשך וחייך? אם כך –

אני מזמינה אותך לשוחח איתי. לעבור שיחת אבחון ולקבל בסופה תכנית עבודה ופעולה שתטיב עם שיערך – קבעי שיחת ייעוץ איתי – https://bit.ly/3nBL1NI

אני תמר הלוחשת לשיער, ספרית בכירה, משקמת שיער בשיטה ייחודית של חיבור ללב. מלווה נשים שניסו בכל דרך שהיא להיות מרוצות משיערן, אך ללא הצלחה, עד כי הן מרגישות מתוסכלות ומאוכזבות מהמראה שלהן ומעצמן. עוזרת להן לטפל בשיער, כך שיהיה בריא ויסתדר בקלות, ליהנות להסתכל על עצמן במראה, ולחיות בתחושת ביטחון ושמחת חיים.

שמרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

מועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!