כשהעולם נקי ומסודר גם השיער נקי ומסודר

 

כשהעולם נקי ומסודר גם השיער נקי ומסודר, אך אצלך החיים בכלל לא מסודרים, לא נקיים ואת מרגישה במדרון חלקלק. אז מה הקשר בין זה לשיער – אם מעניין אותך תמשיכי לקרוא –

עשית כבר את כל הפעולות האפשריות כדי להיות מבסוטה מהשיער שלך.

החלקת,

הבהרת

צבעת,

את משתמשת בפן או מחליק על בסיס יום יומי.

שום דבר לא עוזר, את לא אוהבת להסתכל על עצמך במראה, תמיד השיער מקלקל את הלוק, נראה מוזנח, חסר ברק וחיים, הוא לא מסתדר כמו שאת רוצה, הביטחון העצמי יורד והתסכול מתגבר. נמאס לך!

איפה שהוא שמעת שיש דרכים אחרות שהשיער יסתדר כמו שאת רוצה. את בתוך תוכך גם יודעת שזה לא קשור לכל החומרים או המכשירים בהם את משתמשת. עשית סקירה של כל הכסף שהוצאת על השיער – זה ים, ים של כסף שלרוב נזרק סתם בלי לקבל את התוצאה שרצית. עכשיו כבר לא נשאר לך מה לעשות. את מרגישה מבפנים שיש לטפל בשיער בדרך אחרת. נתקלת בפוסט שלי והגעת לקרוא עד כאן. שביב של תקווה נאור בך? אז בבקשה תמשיכי לקרוא.

נעים מאוד, אני תמר הלוחשת לשיער, טיפלתי כבר בכל סוגי השיער לאורך השנים – מחלק מקלות ועד מקורזל אפרו, ופיתחתי דרך ייחודית שבה ניתן לקום בבוקר ולאהוב את מה שאת רואה במראה. כך העולם שלך יראה הרבה יותר נקי ומסודר מבחוץ ומבפנים.

השיטה הזו דורשת ממך השקעה של 10 דקות ביום, וממה שנשים עשו איתה הן סיפרו לי כי – השינוי פתח להן דלתות לדרך חדשה של חיבור לעצמן.

אם מדבר אליך ואתה רוצה לעבור איתי שיחת ייעוץ ואבחון, ובסופה לקבל תכנית פאולה שתוכלי ליישם בקלות – את יותר ממוזמנת לקבוע איתי שיחת ייעוץ אישית, שבה נקשיב ביחד לך לליבך ולשיערך.

מחכה לך, תמר הלוחשת לשיער – https://bit.ly/3nBL1NI

אני תמר הלוחשת לשיער, ספרית בכירה, משקמת שיער בשיטה ייחודית של חיבור ללב. מלווה נשים שניסו בכל דרך שהיא להיות מרוצות משיערן, אך ללא הצלחה, עד כי הן מרגישות מתוסכלות ומאוכזבות מהמראה שלהן ומעצמן. עוזרת להן לטפל בשיער, כך שיהיה בריא ויסתדר בקלות, ליהנות להסתכל על עצמן במראה, ולחיות בתחושת ביטחון ושמחת חיים.

שמרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

מועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!