חברים ושיערות לבנות – מה הקשר

 

האם גם לכם יש ימים שההרגשה היא – שחברים זו רק מילה כזו? שרק לפו הדוב יש חברים, תשובות, וכיף לו כל הזמן?
שאין תמיכה ואתם לבד להתמודד מול כל מטלות החיים? שאתם מרגישים כמו איה החמור עצובים וזקנים? שהשיער שלכם הולך ומלבין בקצב מסחרר? שהנשירה לא מפסיקה כבר תקופה כל כך ארוכה?

אתם כבר כל כך רוצים להיות כמו כולם, לצחוק, שמוח, לזוז הרבה יותר ואיך שהוא זה לא קורה. הבאסה תקועה לכם בגרון, וכל פעם שאתם מסתכלים על עצמכם במראה זה רק מביא יותר דיכאון. השיער אף פעם לא מסתדר כמו שצריך. לא משנה מה עשיתם, רציתם, מזג האוויר, הקרם או השמפו, המסכה או הפן, תוסף התזונה או התוסף לשיער – כלום כלום כלום… לא מסתדר, והחברים מתחילים להתרחק.

אם אתם מכירים את ההרגשה הזו, בואו אלי למספרה.
מבטיחה להיות בקשב מלא אליכם, לחבק ולתת תישו אם צריך, וכמובן לנסות ולעזור לכם לראות את תמונת החיים אחרת, לנסות לשנות כיוון חשיבה, וכל זאת לפני שיש לכם מלא שיערות לבנות בראש, או שבכלל כל השיער נשר לכם ואתם כבר לא יודעים מה לעשות.

אני תמר הלוחשת לשיער, ספרית בכירה, משקמת שיער בשיטה ייחודית של חיבור ללב. מלווה אנשים שניסו בכל דרך שהיא להיות מרוצים משיערם, אך ללא הצלחה, עד כי הם מרגישים מתוסכלים ומאוכזבים מהמראה שלהם ומעצמם. עוזרת להם לטפל בשיער, כך שיהיה בריא ויסתדר בקלות, ליהנות להסתכל על עצמך במראה, ולחיות בתחושת ביטחון ושמחת חיים.

המשיכו לקרוא עוד פוסטים עד שתהיו בטוחים שאני הכתובת שיכולה לעזור לכם, ואז היכנסו ללינק המצורף על שיקום שיער – https://bit.ly/3jLeljL

שמרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

מועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!