גם זה קורה במספרה – תרומות שיער

גם זה קורה במספרה – תספורת לפני גיוס לצבא ותרומות שיער.
לפני שבועיים היה בחורצ'יק חמוד ממרכז הארץ, שבחר לתרום צמה והסתפר לפני הגיוס. בהתרגשות גדולה יחד עם חברים, כאן אצלי במספרה, כשכולם סביבו – נגזרה הצמה, הושמה במעטפה ונשלחה לזיכרון מנחם לתרומה. לאחר מכאן, ניתן היה לספר את הבחור, ולהתאים את התספורת לראשו כפי שבחר. נותר לו רק לעשות תספורת מכונה ביום הגיוס ביחד עם חברים אחרים שחיכו לו בעיר מגוריו.

ואתמול זה היה הבן שלי – כן לצערי הרגע הזה הגיע וגם הוא מתגייס.
למרות תפילותיה של סבתי רבקה הלפרין ז"ל (אחרי שעברה את מלחמת העולם הראשונה בגבול רוסיה פולין, ועברה את כל המלחמות בארץ, גייסה 3 בנים לצבא, וגם שרתה חלק מהזמן במוסד), שלא יהיו יותר מלחמות ולפחות הנכדים שלה לא יצטרכו ללכת לצבא. למרות כל זאת עכשיו הנינים מגויסים, ולא נראה לשרשרת הזו סוף.
מי ייתן ותפילותיהן של כל האימהות בעולם יחברו יחד והשלום יגיע, במהרה בימינו, אמר אמן, והתספורות יהיו רק עבור החזקה שותפת, אירועים שמחים כמו ימי הולדת בר/בת מצוות וחתונות, ולא עבור גיוס לצבא.

תרומת שיער אצלי במספרה מתקבלת תמיד בברכה, ברוגע ובשמחה המהולה בעצב על – אובדן אורך השיער, הצורך בתרומות שכאלה ועל הצורך לחזור שוב לגדל במידת הרצון של הלקוח. רבות הבנות הבאות בשנת בת המצווה שלהן, וכן נשים עם שיער ארוך במיוחד. לצערי בגלל הצורך עדין בצבא כשהשלום עדין לא נראה באופק, מגיעים גם נערים ברי גיוס בעלי שיער ארוך.

נאחל לכולנו להיות תמיד בצד התורם.

שמרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

הרשמו למועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!