צבע אדום – אנרגיה – טיפול בשיער

 

צבע אדום הוא צבע של אנרגיות, כוח, מוטיבציה ועשייה. הוא צבע בולט, ואין סוף גוונים שלו יכולים להוסיף ולהשתלב מקסים בכל בד וגם בטבע למשל כפריחה או שלכת. לכן לפעמים אני בוחרת לי ללבוש בגד אדום ליום עם אנרגיות נמוכות, כדי שיתמוך ויעזור לי לתפקד טוב ויעיל. כי אם אין אני לי מי לי, ואז מי אני? ואם אין אני לי ולשערי אז מי אני?
#תמרהלוחשתלשיער
אני יודעת כמה שזה קשה ההרגשה שאין איתך אף אחד. אני יודעת עד כמה זה קשה שאף אחד לא מפרגן לך על השיער המדהים שלך. וכשאין פרגון מתחילה השחיקה. מתחיל הפחד, הספק והדיכאון לשלוט ואז ברור שגם השיער מיד נהיה ונראה כמו כל הצרות שלך ביחד.
זו תקופה ארוכה שזה כבר כך, וכדור השלג הזה לא מצליח לעצור, את מרגישה במדרון חלקלק, וכבר אין לך כוח להילחם או לעצור את ההידרדרות ביחס שלך לשיער. הוא מתחיל לנשור, הוא לא מסתדר, הוא נהיה ייבש וחסר ברק. ואת כן את לא יודעת מה לעשות ומי בכלל יוכל לעזור לך לקום מהמקום אליו הגעת.
כל אישה רוצה שיער כזה שברים יסתובבו ברחוב ויסתכלו עליו, ופעם היה לך כזה – ב big time . אז מה קרה בדרך? את כבר לא זוכרת, או אולי כן זוכרת ורק לא רוצה להודות בפני עצמך?
אם מה שהיה כתוב כאן עד עכשיו דבר אליך, כיווץ לך את הבטן, ונתן לך הרגשה שמישהו הצליח לבטא את ההרגשה שלך במילים, אם כך הדבר תמשיכי לקרוא –
אני תמר הלוחשת לשיער, ספרית בכירה, משקמת שיער בשיטה ייחודית של חיבור ללב. מלווה נשים שניסו בכל דרך שהיא להיות מרוצות משיערן, אך ללא הצלחה, עד כי הן מרגישות מתוסכלות ומאוכזבות מהמראה שלהן ומעצמן. עוזרת להן לטפל בשיער, כך שיהיה בריא ויסתדר בקלות, ליהנות להסתכל על עצמן במראה, ולחיות בתחושת ביטחון ושמחת חיים.
יותר ממוזמנת אלי לשיחת ייעוץ – יחד נחזיר אותך לחיי אהבה לעצמך שיערך וסביבתך..
כל הפרטים בלינק המצורף – https://bit.ly/3nBL1NI

שמרו קשר, לתאום תור ופרטים נוספים:

הרשמו למועדון הלקוחות

לקביעת תור ופרטים נוספים
השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!